Ripple (XRP) ile SEC arasında tansiyon düşmüyor

önce yayınlandı , Son güncelleme önce

Okuma Süresi: 1 dk

Paylaş:

Kripto sektörünün tanınan ödemeler sistemi girişimi Ripple (XRP) ile ABD Menkul Kıymetler ve Borsa Komisyonu (SEC) arasında sürtüşmeler devam ediyor.

Geçtiğimiz gün belgelerde ortaya çıkan bilgilere göre Ripple avukatları, SEC’in ek mali belgeleri incelemesinin hukuksuz olduğu gerekçesiyle mahkemeye itiraz etti. XRP hukuk ekibi, Komisyon’nun zaman içinde ek bilgi toplama konusundaki tutumunun değiştiğini belirtti.

SEC’in Ripple’dan keşif amacıyla belge talep edebilme hakkının 2021 yılında dolmasına karşın kurum, geçtiğimiz hafta şirketten 2022 ve 2023 yılına dair denetimden geçmiş bilançoları ve XRP satışına dair tüm sözleşmeleri istedi. Ripple yetkilileri, Komisyon’un bugüne kadar sorabileceği her şeyi sorduğunun altını çizdi:

“SEC davadaki tüm sorgulamalarını kullandı ve tek taraflı olarak daha fazlasını yapamaz.”

2020’nin Aralık ayında başlayan Ripple ve SEC arasındaki dava henüz noktalanmasa da şirket geçtiğimiz yaz bir ara zafer elde etti. Yargıç Analisa Torres, borsalardaki XRP satışının menkul kıymet niteliği taşımadığına kanaat getirdi.

Bu makale yatırım tavsiyesi veya önerisi içermemektedir. Her yatırım ve alım satım hareketi risk içerir ve okuyucular karar verirken kendi araştırmalarını yapmalıdır.

bugra cimen

Yazar: Buğra Çimen

Bitcoin ile Nasdaq arasındaki bağ zayıfladı: Gözler 60 bin dolarda

Bitcoin, Nasdaq 100 endeksi zirveye yakın seyrederken yüzde 7 geriledi ve analistler 60 bin dolar seviyesinin yeniden test edilme olasılığını değerlendirmeye başladı. Bitcoin (BTC), 19 Haziran’da yayımlanan piyasa verilerine göre 67.200 dolar seviyesini geri kazanamamasının ardından yüzde 7 değer kaybetti ve yükseliş yönlü kaldıraçlı pozisyonlarda 330 milyon dolarlık tasfiye yaşandı. Dikkat çeken nokta ise bu ...

Çerez ayarları

Geçerli durum

Bağlantıyı kopyala