Coinbase, SEC Davasına Karşı Ripple’ı Destekliyor

önce yayınlandı , Son güncelleme önce

Okuma Süresi: 2 dk

Coinbase, SEC Davasına Karşı Ripple’ı Destekliyor
Paylaş:

Menkul Kıymetler ve Borsa Komisyonu (SEC) ve Ripple arasındaki davada yeni gelişmeler yaşanmaya devam ediyor. Son olarak kripto para borsası Coinbase, SEC davasında Ripple’ı desteklediğini resmi olarak açıkladı. 

Coinbase’in Desteği Ripple’dan Yana

Blockchain şirketi Ripple’a Menkul Kıymetler ve Borsa Komisyonu (SEC) davasında destekler artıyor. Kripto para borsası Coinbase, Menkul Kıymetler ve Borsa Komisyonu (SEC) ve Ripple Labs arasında uzun süredir devam eden davada Ripple için mahkeme dostu (amicus) dosyalama izni için federal bir mahkemeye dilekçe verdi. 

Coinbase, bir kripto para lobi grubu olan Blockchain Association’a (Blockchain Derneği), Ripple’ı (XRP) kullanan bir kripto ödeme uygulaması olan SpendTheBits’e ve bir avukat olan John Deaton’a, Ripple’ın XRP’yi bir menkul kıymet olarak sattığı iddiaları üzerine 2020’nin sonunda Ripple’a dava açan SEC’e karşı davasını destekleyen son şirket oldu. 

coinbase sec davasina karsi ripplei destekliyor 2

Kripto para borsası Coinbase, SEC’in yaptırım eylemini getirmeden önce “adil bildirim” sağlayıp sağlamadığını vurguladı ve düzenleyicinin süreçteki işletmelere net bir rehberlik sağlamadığı yönündeki ortak endüstri şikayetine destek verdi. Coinbase dosyalamasında şu ifadelere yer verildi:

Kripto para birimi endüstrisi için Menkul Kıymetler ve Borsa Komisyonu (SEC) kural koyma zorunluluğunun yokluğu dikkate alındığında, SEC’in binlerce benzersiz dijital varlıktan birinin satışına karşı bir yaptırım eylemi getirmeden önce adil bir bildirimde bulunup bulunmadığı sorusu genellikle oldukça olgusal olacaktır, bu da onu özet yargı konusunda karar vermek için özellikle uygun hale getirmeyecektir. 

Bu makale yatırım tavsiyesi veya önerisi içermemektedir. Her yatırım ve alım satım hareketi risk içerir ve okuyucular karar verirken kendi araştırmalarını yapmalıdır.

Yazar: Burak Köse

Ethereum’da kapasiteyi 3 kat artırabilecek yükseltme geliyor: Glamsterdam

Ethereum’un 2026’nın üçüncü çeyreğinde devreye alınması beklenen Glamsterdam yükseltmesi, ağ kapasitesini artırmayı ve işlem ücretlerinin oluşum mekanizmasını yeniden dengelemeyi hedefliyor. Ethereum geliştiricileri tarafından hazırlanan Glamsterdam yol haritası, ağın işlem kapasitesini artırırken blok oluşturma süreçlerini daha istikrarlı hâle getirmeyi amaçlıyor. Ana ağda 2026’nın üçüncü çeyreğinde hayata geçirilmesi beklenen yükseltme, daha büyük bloklar, daha düşük işlem maliyetleri ...

Çerez ayarları

Geçerli durum

Bağlantıyı kopyala