ETF ihraççısından “BTC yükselecek” sinyali

önce yayınlandı , Son güncelleme önce

Okuma Süresi: 2 dk

ETF ihraççısından “BTC yükselecek” sinyali
Paylaş:

21Shares analisti Fed’in faiz indirimine gitmesiyle parasal gevşemenin başlayacağını ve Bitcoin’in (BTC) yükselişe geçeceğini öne sürdü.

Spot ETF ihraççısı 21Shares’in araştırma yetkilisi Leena ElDeeb, faiz indirimi sonrası kredilere daha ucuz erişimi olan yatırımcıların riskli varlık sınıflarına yatırım yapacağını belirtti.

ABD Merkez Bankası’nın (Fed) geçmişteki faiz indirimlerini ele alan ElDeeb, aynı dönemde Bitcoin’in yaşadığı yükselişlere değindi.

Cointelegraph’a demeç veren ElDeeb şunları söyledi:

“Mart 2020’de, faizleri 150 baz puan (bps) düşürerek sıfıra yakın seviyelere indirdiklerinde, toplam kripto piyasa değeri yıl sonuna doğru yaklaşık yüzde 450 arttı ve Bitcoin’in fiyatı aynı dönemde yüzde 200 yükseldi.”

Bitcoin için boğa sinyali: Faiz indirimleri yolda

Jackson Hole Sempozyumu’nda konuşan ABD Merkez Bankası (Fed) Başkanı Jerome Powell faiz indirimlerine yönelik sinyal verdi.

Powell şunları söyledi:

“Politikanın ayarlanması için zaman geldi. Gidilecek yön belli: faiz indirimlerinin zamanlaması ve hızı gelen verilere, gelişen görünüme ve risk dengesine bağlı olacaktır.”

Powell’ın açıklamarıyla yükselişe geçen Bitcoin (BTC) 64 bin doları aştı.

21Shares analisti ElDeeb dört yıl önceki faiz indirimlerinin Bitcoin boğasına katkı sağladığının altını çizdi. Analist, takip edilmesi gereken göstergenin parasal gevşeme olduğunu söyledi.

Analiste göre küresel ekonomide dolaşımdaki paranın toplamını temsil eden M2 para arzındaki gelişmeler, BTC yükselişine ön ayak olabilir.

BTC fiyatının M2 para arzıyla paralel hareket ettiğini söyleyen ElDeeb söz konusu göstergenin yeniden çalıştığını öne sürdü. Analist spot ETF’lerdeki güçlü ilginin de BTC yükselişini destekleyeceğini savundu.

Bu makale yatırım tavsiyesi veya önerisi içermemektedir. Her yatırım ve alım satım hareketi risk içerir ve okuyucular karar verirken kendi araştırmalarını yapmalıdır.

ozgur umut demirci

Yazar: Özgür Umut Demirci

Ethereum’da kapasiteyi 3 kat artırabilecek yükseltme geliyor: Glamsterdam

Ethereum’un 2026’nın üçüncü çeyreğinde devreye alınması beklenen Glamsterdam yükseltmesi, ağ kapasitesini artırmayı ve işlem ücretlerinin oluşum mekanizmasını yeniden dengelemeyi hedefliyor. Ethereum geliştiricileri tarafından hazırlanan Glamsterdam yol haritası, ağın işlem kapasitesini artırırken blok oluşturma süreçlerini daha istikrarlı hâle getirmeyi amaçlıyor. Ana ağda 2026’nın üçüncü çeyreğinde hayata geçirilmesi beklenen yükseltme, daha büyük bloklar, daha düşük işlem maliyetleri ...

Çerez ayarları

Geçerli durum

Bağlantıyı kopyala