BlackRock ve SEC yetkilileri spot Bitcoin ETF’i için toplandı

önce yayınlandı , Son güncelleme önce

Okuma Süresi: 1 dk

BlackRock ve SEC yetkilileri spot Bitcoin ETF’i için toplandı
Paylaş:

ABD Menkul Kıymet ve Borsa Komisyonu (SEC) son zamanlarda Bitcoin ETF’i için kapısını çalan şirketlerle sık sık görüşüyor. Bloomberg’de çalışan ETF analisti James Seyffart, SEC ile dünyanın en büyük varlık yöneticisi BlackRock’ın yakın tarihte üçüncü kez bir araya geldiğini belirtti.

“Önemli bir gelişme yok ancak son günlerde dört farklı fon ihraççısı Bitcoin ETF başvurularına dair SEC ile bir araya geldi. Grayscale, Franklin Templeton ve Fidelity geçtiğimiz haftalarda Komisyon ile toplantı yaparken BlackRock son dönemde üçüncü kez görüştü.”

BlackRock ve SEC arasındaki Bitcoin toplantısına iki tarafın da finansman temsilcilerinin katıldığını belirten Seyffart, yetkililerin kripto fonu hakkında görüş alışverişi yaptığını belirtti.

Dev varlık yöneticisi, Grayscale’ın Komisyon karşısında elde ettiği zaferin ardından ABD’de bir spot Bitcoin borsa yatırım fonu (ETF) ihraç etmek için SEC’in kapısını çalmıştı. Kripto para yatırımcıları ve sektörden önemli isimlerin çoğu SEC’in önümüzdeki yıl başında başvurulara yeşil ışık yakacağına inanıyor.

Bu makale yatırım tavsiyesi veya önerisi içermemektedir. Her yatırım ve alım satım hareketi risk içerir ve okuyucular karar verirken kendi araştırmalarını yapmalıdır.

bugra cimen

Yazar: Buğra Çimen

Madencilik şirketi MARA, 1.000 Bitcoin satın aldı

Bitcoin madencilik şirketi MARA, FalconX aracılığıyla yaklaşık 66,7 milyon dolar değerinde 1.000 BTC satın alarak yeniden birikim sürecine geçti. Bitcoin madencilik şirketi MARA, kurumsal kripto aracılık platformu FalconX üzerinden yaklaşık 66,7 milyon dolar değerinde 1.000 BTC satın aldı. On-chain analiz platformu Lookonchain tarafından paylaşılan verilere göre gerçekleşen alım, şirketin 2026’nın ilk çeyreğinde yaptığı büyük ölçekli ...

Çerez ayarları

Geçerli durum

Bağlantıyı kopyala