Çok uluslu medya ve eğlence şirketi WarnerMedia, yan kuruluşu Turner Sports aracılığıyla blockchain oyun ekosistemine katılıyor.
TBS, TNT ve TruTV gibi kanallardaki spor yayınlarından sorumlu olan şirket, kısa süre önce “Blocklete Games” i duyurdu; oyuncuların nakit ödüller kazanırken dijital sporcuları toplamasına, eğitmesine, ticaretini yapmasına ve rekabet etmesine olanak tanıyan bir platform olarak öne çıkıyor.
Tüm bunlar, kendi türündeki diğer token’larla aynı spesifikasyonlar altında yayınlanmasına rağmen, her biri doğrulanabilir şekilde benzersiz olan, değiştirilebilir olmayan token’ların veya NFT’lerin – kripto token’larının uygulanmasıyla mümkün kılınmıştır.
Blocklete Games’e katılan taraftarlar, “Blockletes” adı verilen dijital sporculara sahip olabilecekler. Bu oyuncular, oyun markasının açık pazar platformu üzerinden satın alınabilir ve satılabilir. Ethereum token statüleri sayesinde, her Blocklete, her oyuncunun türünün tek örneği olmasını sağlayan özel bir imzaya sahiptir.
Turner Sports ayrıca platformun ilk oyunu olan NFT destekli “Blockletes” golfçüler sunan bir simülasyon oyunu olan “Blocklete Golf” u da duyurdu.
Turner Sports’ta iş operasyonları ve stratejiden sorumlu Başkan Yardımcısı Yang Adija, şirketin blockchain alanına olan ilgisini şöyle yorumladı:
“Blocklete Games ile, oyuncu ve yayıncı arasındaki geleneksel güç dinamiğini tersine çevirerek hayranlara video oyun deneyimi üzerinde daha fazla kontrol verme konusunda dönüşümsel bir fırsat görüyoruz. Hizmetimiz, herkesin arkadaşlarıyla kişiselleştirilmiş spor oyunları oynayabileceği ve oyuna yaptıkları yatırımın geri dönüşünü sağlama potansiyeline sahip olacak şekilde blok zincirinden yararlanıyor.”
WarnerMedia’dan Turner Sports, şirketin BitPay ile ortaklık kurarak kullanıcıların Bitcoin (BTC), Bitcoin Cash (BCH), XRP , ETH ve diğer dört dolar sabit sabit coinleri (yakında duyurulacak) kullanarak Blocklet ve Blocklete koleksiyonlarını satın almalarını sağladığını söyledi.
Polyient Games inovasyon direktörü Craig Russo NFT pazarının tüm dijital varlıklar arasında “en çekici fırsatlardan” birini temsil ettiğini söyledi. Acil kullanım vakalarının zaten sanatta, koleksiyonlarda ve hatta oyun endüstrisinde bulunduğunu belirtti.