Kripto para sektörü her ne kadar kendi içerisinde bir takım sorunlar ile mücadele etse de küresel olarak bilinirliğini ve kullanım alanlarını hızla artırmaya devam ediyor. Hem Blockchain teknolojileri hem de Web3 açısından günden güne yeni gelişmeler yaşanıyor. Bu kez sekizincisi gerçekleştirilen Block Square‘de “Web3: Oyunun Geleceği İçin Ne İfade Ediyor?” konusunu masaya yatırıldı.
26 Mayıs günü JustWork’te gerçekleşen etkinliğe Kıvılcım Harika Ertunç’un moderatörlüğünde, Arslan Kiran, Ali Erhan Tamer ve Melih Gürel katılım sağladı.
Arslan Kiran, Web3 Konusunda 2 ila 3 Yıllarının Olduğunu Dile Getirdi
Block Square‘de ilk olarak The Sandbox’ta Growth Türkiye Başkanı Arslan Kiran söz aldı. Kiran Web3 oyunları için yolun daha çok başında olduklarını dile getirirken, oyunlar konusunda önlerinde daha 2-3 senelerinin olduğunun da altını çizdi.
Arslan Kiran, konu ile ilgili olarak etkinlikte şu ifadeleri kullandı:
Sektör aslında rakamlar konusunda oldukça ciddi bir artış var bu sene. Web3 oyun dünyasına baktığımız zaman rakamlar henüz çok fazla artıl değil. Aslında rakamlara detaylı bakıldığında burada çok ciddi potansiyellerin olduğuna işaret ediyor. Bu konuda biraz tarihçeye inmek gerekirse Web3 oyunları aslında 2021 yılında ön plana çıkmaya başladı. Ayrıca bu oyunlar ilk çıkmaya başladığında bile hacimleri oldukça yüksekti. Bunun yanında ben oyun sektörüne başladığımda kimse ücretsiz oyun sektörünü ciddiye almıyordu. Ve herkes bu oyun sektörü değil bunlar oyun değil diyorlardı. Şu anda aynısı görüyorum aslında. Ama şunu görüyorum ki oyun sektörünü oyuncular belirliyor.